جلسه باشگاه استقلال با فرهاد مجیدی 22 امشب برگزار میشود.

ˈفرهاد مجیدیˈ کاپیتان سابق تیم فوتبال استقلال تهران ساعت 22 امشب(دوشنبه شب) برای بازگشت به جمع آبی پوشان با مدیرعامل باشگاه استقلال مذاکره نهایی خود را انجام می دهد.

پس ازموافقتˈامیر قلعه نوییˈ سرمربی تیم فوتبال استقلال بابازگشتˈفرهاد مجیدیˈ به جمع آبی پوشان، در روزهای گذشته ˈفرزاد مجیدیˈ از طرف برادرخودˈفرهادˈ با مسوولان باشگاه استقلال تهران مذاکره هایی انجام داد و مقدمات بازگشت مجیدی به استقلال فراهم شد.

براین اساس،ˈفرهاد مجیدیˈساعت 22 امشب (دوشنبه)در دفتر مدیرعامل باشگاه استقلال حاضر می شود تا مذاکره نهایی را برای بازگشت به جمع آبی پوشان انجام دهد.

باشگاه استقلال تهران اعلام کرده است در صورتی که مجیدی با مسوولان این باشگاه به توافق نهایی برسد ساعت 16 روز چهارشنبه (پس فردا) در تمرین تیم استقلال حاضر خواهد شد.

ˈفرهاد مجیدیˈ که سال گذشته به دلیل آنچه مشکلات خانوادگی اعلام کرد از استقلال جدا و راهی تیم الغرافه قطر شد، پیش از آغاز دوازدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران نیز مذاکره هایی با مسوولان باشگاه استقلال برای بازگشت به این تیم انجام داد اما به دلیل اینکه تضمینی برای کاپیتان شدن او داده نشد قید حضور در تیم استقلال را زد.

سرمربی تیم استقلال درتازه ترین اظهار نظر خود در خصوص مجیدی گفت:ما تمایل خود را برای بازگشت مجیدی به استقلال در حالی که صدرنشین لیگ برتر بودیم، اعلام کردیم.

ˈامیرقلعه نوییˈ افزود: مجیدی را تنها به خاطر شخصیتش می خواهیم و شاید اگر در رده ششم یا هفتم لیگ برتر قرار داشتیم با بازگشت او به استقلال محالفت می کردیم

 



Instagram

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ، ،
برچسب‌ها: :بازگشت فرهاد مجیدی , بازگشت , فرهاد مجیدی , فرهاد مجیدی , فرهاد , مجیدی , دکترفتح الله زاده , مظلومی , پورحیدری , هواداران ,

تاريخ : ا نويسنده : سینا ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.